Fredagsmys




Har inte blivit några bloggar några dagar men skriver en nu för imorgon kan jag inte då har vi främmande över helgen har varit en lugn dag med korsord och titta på teve hade tänkt fara på stan men orkade bara inte får bli till veckan istället jag åker dit och kollar läget då kommer man ut från ens fyra väggar.

Vad mer har hänt? ja låt mig tänka :blush: var på hockey igår och såg våra pojkar vinna över ssk och återta serieledning :) :) var skoj att komma ut sedan fick jag ju se wargen göra mål han är duktig på det han gör sedan var en annan kompis och spelade med fast för motståndare länge sedan jag pratade med han men han vet att han kan ringa när han vill och betyder mycket också för mig genom alla år vi känt varandra.

Ska väl följa med gubben och handla lite mat inför helgen han ska ju på hockey med en kompis från Umeå och gissa vem som ska köra????? japp lilla jag ovanligt men inte troligt börjar vara en vana för dom ska väl dricka öl förstår jag :bigeyes: så vi andra får se matchen hemma i soffan kan vara nog så skönt och mysigt det också man behöver då inte frysa som vissa fick göra igår :mad: tro mig hämnden är ljuv :blush: för chauffören bestämer va??????

Något annat av värde har inte hänt idag är inte så värst kallt bara man klär på sig har nämligen gått en liten längre runda med divis det var skönt.... nu ska vi se om Nettan kan avsluta denna blogg utan att hamna på sidospår:) Passar på och önskar er alla en trevlig helg och en lika fin Tredje Advent och var rädda om varandra där ute alla har ett värde låt ingen annan påstå något annat för er

Kramar från ett kyligt Skellefteå.


 Till er alla som följer min blogg och till dig som läser du vet vem du är Lycka till mig vinner du aldrig över kommer alltid att vara den jag är och jag tänker inte ödsla någon energi på dig så enkelt är det bara.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0