Fy vad en del kan strula till det,,,



Har inte sovit tills nu som en del kan tro har hunnit och vara på vc trodde jag skulle få börja med mina guld ampueller men nä inte det blev bra smått irriterad så för att lugna ner mig får jag till min ängel och drack kaffe med henne behöver hennes närhet mycket nu när hon snart åker uppöver ;( ;( sedan skjutsade vi hennes son och sen fick odjuren pinka sedan for jag hem och nu saknar jag min ängel jätte mycket.

Då ringer dom från Sunderbyn då visar det sig att vc haar slarvat bort mina prover måste ta nya imorgon sedan vänta tills nästa vecka innan jag får ta injektionen sedan måste dom ringa till vc varje Onsdag och ge en ordination till en sköterska för att hon ska kunna ge mig injektionen visst är det väl bara för att böka och gör det mer omständigt än vad det redan är man börjar ju undra om jag ska ha ont :bigeyes: :mad:

Så nu sitter jag här och skriver av mig lite ilska och är sur för att det ska behöva vara så här bara för att man ska få börja med injektion tycker jag har nog jävla ont ändå orkar inte med mycket mera vill kunna få börja må någorlunda någon gång för detta börjar tära på mig att ha ont jämnt och aldrig få ner värken till en skälig nivå nu har jag fått skriva av mig lite ilska så förlåt att det blir en tråkig blogg men det får ni ta förresten för det är min blogg vill jag klaga då gör jag det.

Och du som följer nu har du något mera att klaga på men som tur är finns det en avstäningsknapp på min mobil men visst kom igen idag kan du helt klart få svar på tal so come on säger jag bara ;) nu när jag mår så här saknar jag min gumma så oerhört mycket hon är den enda som kan få mig på bra humör och sedan att hon snart ska fara gör det ännu mera jobbigt kommer känna mig halv,ensam ledsen det är inge roligt längre ju ;( ;( ;(

Så till er alla önskar jag en fortsatt trevlig Tisdag och njut av kvällen och var rädda om varandra kom ihåg att berömma varandra medans ni lever sedan är det försent. Kram från ett kallt Skellefteå


  Detta är till min älskade ängel jag sitter och vakar över så ingen kan såra henne för hon är mitt allt :love: :love: :love:

Postat av: Laila Gustafsson

Tusen tack för alla vackra ord ängeln min å jag vet men är ändå så otroligt tacksam att jag får skjuts å hjälp när jag behöver de betyder mycke myck mycke för mig.

Jag kommer sakna dig oxå enormt mycke å känna mig halv inte skoj alls tur vi har mobiler å mammas teletån så vi kan messa å ringa varandra :)



Älskar dig hjärtat mig Kramiz <3

2010-12-14 @ 18:22:12
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0