Fy vad kallt det är...




Nu var det en ny dag och biter bra i kinderna ute trodde dagen skulle bli bättre men icke det inte :mad: :mad: :mad: nåja bara le åt skiten antar jag blir en lugn dag ska fixa ett ärende och efter det ska jag bara ta det lungt och lösa korsord man är ju i den åldern :) pratade med min Pappa igår han hade hjälpt Mamma att baka och avfrosta frysen sedan fick jag vet vad jag skulle få i julklapp  älskar dig Pappa :love: :love:

Vi ska vara därnere på julen för det blir bara jag och barnen och gubben ska bli mysigt är det jämnt och andra sidan men ska hjälpa Mamma i år som ni kanske vet är hon inte pigg och sämre blir hon för varje dag det är jobbigt att se som anhörig men vi stöttar så gott vi bara kan vill inte förlora henne nu hon är ju trots allt Mamma :love:

Fick veta av ett telefonsamtal att det blir inget men fyyy fan så :mad: :mad: jag blev en del förstår man sig inte på helt enkelt nåja nu har jag klagat klart finns något för en att hacka på din dag är väl räddad antar jag.... men som du vet amöbor har jag aldrig brytt mig om och tänker inte börja nu:):)

Wargen ringde dagen är räddad :blush: nä dom var på väg hem och han ville prata bort en stund så nu fick jag veta hur underbar jag är som kompis man blir alldeles varm i kroppen när man hör det och sedan fick jag veta lite annat också men det är mellan han och mig så det vet du stannar hos mig ja allt stannar det du säger men det vet du redan om vännen.

Nu ska jag försöka ta mig till soffan och bara slö glo på teve och lösa korsord kanske update under dagen om det händer något roligt under dagens lopp annars blir det en natti blogg..... jo glömde ju skriva ska vara barnvakt inget ovanligt gubben ska ut med jobbet och äta julbord undra just när jag ska få göra något för mig själv???? :bigeyes: sedan ska han på hockey på torsdag och lördag jepp ni läste rätt vi ska nämligen få besök i helgen från Umeå ibland undrar jag varför jag är så pass snäll när jag ska eller vill göra något ska det upp till diskussion men inte när han ska göra något konstigt anser jag :question:

När det är jobbet har jag aldrig nekat han och kommer inte att göra det heller men det börjar bli mycket nu speciellt när det finns andra som anmäler sig frivilligt hmmm.... nåja shit happens antar jag nu kom jag helt på fel väg skulle ju avsluta bloggen Nettan i ett nötskal :)

Önskar er alla en toppen fin Onsdag och var rädda om varandra och klä er varmt om ni ska ut  det snider bra iaf här i Skellefteå. Kram på er alla från ett vintrigt och kallt Skellefteå.


        Lite värmande ljus värmer gott så kallt som det är i dag....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0