Intar soffläge nu



Ska väl tillägga att jag inte ska sova riktigt ännu men skriver ett inlägg för att inte glömma det mitt minne ni vet :blush: har fått prata med min gumma men jisses vad saknaden vart större trodde inte man kunde sakna någon så mycket men så betyder hon allt för mig det vet du hjärtat :love: :love:

Har fått mina smycken som jag har beställt såååå otroligt vackra min gumma kommer tycka likadant det vet jag nu har jag helt klart intagit soffläge har hjälpt gubben att betala räkningar och imorgon ska jag handla dom sista klapparna och maten sen ska jag griljera skinkan och slå om alla klappar och en sista kaksort som jag har lovat bonus dottern annars blir man väl strypt förstår jag :bigeyes:

Idag har det bitit bra i kinderna kan jag lova -21 är det ute så jag har bara myst under filten och sms med min ängel sedan fick jag bilder på mina och hennes hundar saknar dom med ju ja jag vet att jag tjatar men tycker ni det byt sida.... Och till dig ännu en gång som har tänkt göra mitt liv surt jag bryr mig inte att du bara orkar är för mig en gåta har du inget eget liv??????? eller är jag så intressant??????? oj oj oj vad en del är jobbiga att dom bara orkar :mad: :mad:

Nåja nog om detta hoppas att ni alla får sova gott och drömma sött så höres vi imorgon efter allt är gjort,,,, Många Kramar från lilla mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0