Nu är det snart daxs att hoppas på besök,,,,



Nu knackar det snart på dörren och jag hoppas att jag får sällskap för det behövs om man ska orka med en ny dag men med min tur så vet vi ju hur det brukar sluta nåja ingen ide att klaga blir inte bättre för det iaf det har jag iaf lärt mig,,,, kanske jag är trög tänkt jag vet inte det får andra kommentera.

Japp helt rätt känner mig neråt vet inte riktigt vad det beror på jo kanske en del men det tänker jag inte kommentera här det blir bara massa tjafs av det hela och det orkar jag bara inte med har s mycket annat att vara orolig över,,,,, en del kanske tänker ditt liv måste vara bra trist kanske det men dom får tycka vad dom vill har lärt mig den hårda vägen att inte ta åt mig skit vill en del klanka på mig ja varsegod men då får ni tåla att jag ger igen också har haft en vän som lärt mig det hur man ger igen så det biter bra.

Så nu ska jag se teve tills det är daxs att ta ihop förhållandet med täcke och kudde igen och jag hoppas att det knackar på så man får sällskap så höres vi kanske i morgon den lilla skara nä det blev då helt fel har ingen skara som följer min blogg,,,,, bryr jag mig???? nä men skulle inte tro det en del dom har blogg för helt fel orsaker anser jag men det tänker jag inte heller kommentera som sagt deras bekymmer en del tänker nog hon är avundssjuk nä men inte troligt tycker man ska ha bloggen för att skriva av sig inte bli veckans blogg eller vinna eller ge priser då tror jag en del har missat vad en blogg är men det är min åsikt och jag står för det också.

Godnatt alla och sov gott dröm sött så höres vi en annan dag..... Kramar jag.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0