Vardag och man är less julmaten



En ny vecka men blåa dagar och jag är jätte less julmaten nu blir det vanlig husmanskost till och med barnen tycker det då är det daxs att inse det är gott ett tag sedan blir det inge gott :bigeyes: nåja en annan tvättar som vanligt ska ta och renbädda våra sängar och dammsuga av golven lite så det är gjort, Bonusdottern ringde hon är överlycklig ska köpa en ny mobil för sina egna pengar gissa en som går på moln ;) ;););) men samtidigt har hon ju köpt den själv då som hon har tjatat om denna mobil men jag är glad för hennes skull.

Min ängel är fortfarande inte hemma gud såååååå jag saknar henne det är inge roligt längre vill ha henne hemma nu redan igår känner mig halv ensam utan henne ja jag vet kan messa och ringa men det är inte samma sak vill kunna dricka kaffe med henne och mysa med henne önskade så vi kunde gå på mellandagsrean men inte det heller men vi ska ta en dag när hon kommer hem tro mig då ska jag vara väldigt väldigt ego om henne så det så :blush:

Nu ska Nettan ta sig lite kaffe och äta lite youghart och sen vara tant en stund också och bida tid till allt jag ska göra men jag update om det händer något skoj under dagen annars kommer det ett natt blogg ni får alla ha en toppen fin Måndag och lev i nuet och njut av varje ögonblick medans ni kan.

Kram från Skellefteå.....



Postat av: Viola

Hej, tänkte bara titta in och säga att jag just nu har en tävling på min blogg där just Du har chans att få lite fler besökare genom att bara klicka in och lämna en kommentar. Så kika in och var med och tävla om att bli dagens blogg! Ha en bra dag :D

2010-12-28 @ 15:54:36
URL: http://violasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0