Vill inte ha mera ont ;(




Ska väl tillägga att jag har varit vaken sen före klockan halv fyra i morse ;( för den satans värken idag är det ingen bra dag alls kan knappt gå över golvet då vill jag bara ;( ;( ;( ;( så då kan ni gissa ut resten hur jag mår så jag skriver inge mer om det orkar knappt med mig själv idag och nu ska tilläggas att jag saknar min gumma så oerhört mycket när jag har så pass ont hon är den enda som kan få mig att koppla bort värken..... skulle bara vilja sitta brevid henne och ha ego tid jaha jag vet upprepning men det skiter jag blankt i så hur ont jag än må ha ska jag nog fara till henne ikväll måste bara få koppla bort värken ett tag annars går jag på knä nog om den satans värken :mad:

Har varit på vc och tagit nya prover så faan ta dom om dom slarvar bort dom ännu en gång vill ju börja med guldet och se om det hjälper som gumman sa då blir jag värd ännu mera jo men visst nu kommer hon bli arg när hon läser detta eller hur hjärtat??? :bigeyes: så det blir en lugn dag med korsord något annat går bara inte göra när jag hr så här ont fyyy ändå vad jag beklagar mig låter som en trasig skiva men som min gumma brukar säga du ventilerar du klagar inte det är stor skillnad ;) ni kanske förstår varför jag älskar henne så mycket hon är det underbaraste som finns :love:

Men blev iaf en lite blogg med några rader nu ska jag dricka lite kaffe man kanske blir pigg då men jisses nu fick jag till det bra eller så var jag den största optimist denna dag ;) nu ler min gumma också bodde vi närmare varandra och ingen av oss kunde sova skulle vi kunna dricka kaffe mitt i natten  för inte blir då vi pigga av kaffet eller hur gumman??? ;)

Önskar er en fortsatt bra dag och njut av livet med ni kan med mycket värme och kärlek....Kram från ett kallt Skellefteå.










 Till dig min älskade skatt :love:

Postat av: Carro

Huga...då kunde du messat me mej jöh...jag var ju vaken då ,somnade just efter ,sittandes i sängen,sovande,...fick veta idag att jag är "utbränd i min sjukdo" ....de va dom på "råd & Stöd" som sa det & min tanke var så klart :

-"hur kan man vara d " ???



Nåja, lider med dej vännen,vill ju att människor jag tycker om , även om jag bara träffat dej ett par ggr, så gillar jag dej som människa, men jag vet att "Din Drak gumman" inte kunde valt fel så att säga...Om hon tycker så mycket om dej,så kan d inte va fel helt enkelt <3



Kände igen "hon dära på bilden"...hihihi...kram påre //Carro

2010-12-15 @ 13:27:02
URL: http://edsfamiljensliv.blogspot.com/
Postat av: Laila Gustafsson

Du är så välkommen så hit ikväll de behöver du aldrig fundera över visst jag har ont men de spelar inte nån roll då får jag oxå tänka på nå annat än min värk ett tag å så är de ju våran älskade medicinkväll hjärtat å vad är den utan dig ingenting ;)

Ja men dom är ju för faan klantiga som tappar bort viktiga prover jävla slarv är sånt anser jag å de ska dom få höra på återbesöket oxå å hur man kan bara meddela hälften av vad som gäller kring medicinen men de viktiga sket han i att säga förbannade klantarsel till läkare de ska han oxå få höra.



Älskar dig gumman min! <3

2010-12-15 @ 15:43:48
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0