Bidde rätt dag nu,,,, duktig Nettan



Nu sitter man och ska plita ner några rader till en blogg och sammanfattning av dagen som gått vad har hänt då jo var på utvecklingssamtal med min son gick bra alla ämnen var vg stolt mamma :blush: sen hämtade jag min gumma och vi for på stan och tog en kaffe och kollade runt litegran sedan for vi på Jacks Jysk och en annan affär mycket snygg finns det bara man hade pengar så ;( sen fick hennes hundar göra sina behov sen hem och då fick jag se min snygga mobil snacka om att jag är jätte nöjd över den fick den av min ängel :love: :love: du är bara bäst gumman.

Sedan fick jag veta att gubben ska bjuda på pizza för han ska på hockey med jobbet och äta på kriti tycker jag bara är för fuskigt eller vad säger ni?? :question: :bigeyes: tycker jag är värd det också näää då jag ska vara barnvakt som vanligt *morr* börjar vara less det men snäll som man är ställer man upp utan att beklaga sig,,,,ja jag vet vad en del tänker nu men jag ska ju inte behöva vara det jämnt anser jag men till helgen ska jag sova hos min ängel och bara mysa med henne och hundarna det förtjänar jag eller hur gumman min??? :blush:

Ni skulle bara veta vad mysigt det är hos henne under julen så ombonat och varmt och framför allt mysigt sen älskar jag att umgås med henne jag glömmer mina problem hon får mig att koppla bort värken sedan känner jag mig älskad omtyckt och skyddad för jag vet att vad som än händer kan jag vända mig till henne dag som natt. Det är inte många som har sådna vänner som jag har hos henne och det betyder allt för mig och tro mig jag är fruktansvärt rädd om henne finns ingenting jag inte skulle göra för henne.

Nu ska jag knäppa en bild på mobilen och skicka till min ängel så hon får se hur vackert det verkligen är snacka om att jag är stolt men skulle tro det :blush: sedan får ni andra tycka jag är löjlig det skiter jag blankt i så det så.

Så jag önskar er alla en fortsatt fin Tisdag och lev i nuet och vårda varje minut,,,,Kramar till er alla från ett vintrigt och kallt Skellefteå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0