Förlåt att jag inte har skrivit



Ska kanske börja med att säga förlåt för att jag inte har skrivit men i Torsdags på kvällen åkte jag på migrän och spydde hela natten och ingen sömn blev det heller :thumbdown: men sånt är livet men till stan skulle jag bara på fredag med min gumma det spelar ingen roll om jag är dålig tog det visst på allvar denna gången. Började när vi var på apoteket blev tyst och började svettas och fick ont på vänstra sidan av skallen så hon fick vända och skjutsa hem mig och sa att jag skulle vila och att ungarna inte fick störa mig trodde jag skulle spy men blev inget av det *tack gode gud* somnade ett tag och orkade handla själv med gubben men sliten var jag sen ska jag väl villigt erkänna :blush: men jag är tjurig jag erkänner det :)

Idag har det varit en lugn dag man är som sagt slut ännu men vad faan man är seg man ger inte upp i första taget har mest kollat på teve och tvättat detta eviga jobb som aldrig tar slut men har du bara gjort det tänker ni nu säkert...jepp har varit lat och slö men ska försöka göra lite nytta i morgon om kroppen tillåter det vill säga för tur har jag då inte kan jag säga det är bara till för alla andra :mad:  som jag sa till gumman min hade man tur vågade man väl inte röra sig en meter för då får man väl igen det dubbelt nästa gång av han däruppe :mad: japp han håller jag inte alls på eller rätttare sagt han är då inte på min sida så varför ska jag tro på han då?? :question:

Lite blev det i dag tydligen så nu önskar jag alla Godnatt sov gott och dröm vackra drömar så höres och ses vi en annan dag eller kanske rent i morgon om jag orkar skriva en blogg vill säga man vet aldrig med mig :blush: men en sak vet och det är att jag ska fara till min gumma och hon ska få sätta skydd på min mobil för sådant har jag inte tålamod till att göra det slutar med att jag kastar mobilen i väggen :blush: därför överlåter jag sådant till mitt hjärta sen får jag träffa henne och rå om henne ett tag och tro mig det tackar jag aldrig nej till finns inte en chans.

Nu ska vi se om vi kan avsluta detta kom som vanligt på ett sidetrack opps så det kan gå då :)

Kram till er som orkar läsa och följa min blogg.



denna bild är så grymt vacker men så har jag fått den av mitt hjärta också :love: :love: :love:

Postat av: Laila Gustafsson

JA Å NÄSTA GÅNG SÄGER MAN NEJ FRÅN BÖRJAN SÅ DE SÅ DÅ STANNAR MAN HEMMA Å VILAR ISTÄLLET FÖRSTÅTT????



JApp jag har tålamod till att sätta dit de så de är lugnt ;) å tackar absolut inte nej till att umgås med gumman min ett tag alltid trevligt då mår jag gott :))))



Kram din Ängel LOVA YA <3

2010-11-20 @ 23:27:51
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

A skit inte behöver du be om ursäkt

Fy o ha migrän, aldrig kul, då vet man verkligen att man lever

Jag frågade nyss efter din adress hos Laila, men lyckades själv

Ha de fint

2010-11-22 @ 15:07:44
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0