Första advent



Då var det första advent och kallt är det ute lider med min son som ska sälja knäck ute men han klädde sig varmt så kan ju gå vägen vad som händer i dag blir inte många knop i dag för värken som vanligt hade tänkt fara på skyltsöndag men icke det inte värken sätter stopp för det ;(

så blir en dag med korsord nu har jag fört över bilder och musik till mobilen och fått min drake på mobilen också så nu känns det bra var till min ängel igår kväll och kollade in hur mysigt hon får det varje år snacka om vad snyggt det blev med pumlorna och allt annat sen fick jag rå om min gumma ett tag tills gubben komoch hämtade mig vid halv elva tror jag det var,,,, sen blev det jamasen på och lägga sig fick sova ganska bra otroligt för att vara jag :blush:

Men nu ska jag koka kaffe och bara sitta och göra ingenting kanske att jag gör en update senare ikväll om det händer någonting annars får vi höras en annan dag ja i morgon kanske så jag önskar er alla en riktigt mysig första advent alla vänner. Kramar till er alla.



Visst är jag väl söt där jag ligger ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0