Fy bubblan vad kallt





Tänker på en person i dag och längtar så mycket till på Fredag att det finns inga ord först då blir jag hel och denna vet vad jag menar för något :love: har fått höra hennes röst och då mår jag bättre även fast jag känner att hon har mycket ont och tycker det är jätte jobbigt just nu ;( känner också att hon saknar mig be mig inte förklara detta för det kan jag inte :blush:

Hon vet hur mycket hon betyder för mig och jag kan säga att skulle något hända henne så jag förlorade henne då skulle mina nära och kära få ett tufft jobb framför sig att få tillbaka mig till vardagen för då förlorade jag fotfästet totalt,,,,, alla skulle få ha en sådan vän om ni har lyckan att hitta det håll fast den vänskapen hårt och vårda den mycket för man möter bara sin självän i livet en gång och det har jag gjort :love: :love:

Något annat av värde har inte hänt i dag så finns inte så mycket att förtälja ni får vänta tills i morgon då kanske det händer något jag kanske inte har lika mycket värk...haha nu var jag optimist igen som om något skulle gå min väg näää tur är det sista jag har kan jag lova er :mad:

Ni får ha en fortsatt bra Onsdag alla vänner och lev i nuet..... Kramar lilla jag.




detta är till min älskade ängel som är mitt liv mitt allt utan henne är jag ingenting :love: :love: dig gumman!!!!

Postat av: Laila Gustafsson

Ja då är vi två gumman längtar oxå till fredagen så jag får vara kring dig igen för saknar dig så inåt helvete på ren svenska när jag har så här ont ;(

Utan dig vill jag aldrig någonsin vara så miljoners tack för alla fina ord du är bäst min skatt LOVE YA <3<3



Kram Din ängel

2010-11-17 @ 16:52:08
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Gomorron

Jag läser Lailas blogg, blev nyfiken, jag ska iväg, men kollar in dig senare idag

Ha de bra så länge

2010-11-18 @ 07:56:08
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0