Hade ju tänkt...





Sitter och är lite irriterad att jag inte kan städa som jag hade tänkt mig att göra i dag :mad: kartongerna med julsaker irriterar mig också att jag inte kan ställa fram inget går min väg alls men det var då inget nytt nåja bara gilla läget antar jag eller som vargen sa det är din lott i livet att inte kunna göra det när du har tänkt det visst sant men man blir lite sur milt sagt.

Men han sa vi vill ha dig kvar och inte se dig ligga dagen efter för att du vill ställa fram och ha fint du betyder mycket för oss eller iaf för han det värmer att höra att det finns dom som är rädd om en han är en gudagåva från ovan :blush: men det vet han om men blir inte stor eller större ska någon gång berätta om han när han ger sitt samtycke men han vill inte göra det ännu och det respekterar jag han är trots allt min nära vän och vill inte mista han för någonting.

Här snöar det kom väl hit det där ovädret som är söderöver typiskt för jag får mera ont när vädret pendlar som det gör påverkar min sjukdom och värk jätte mycket hinner aldrig hämta andan men nu tänker ni bergis sluta tjata ja visst men samtidigt är det min blogg duger det inte att läsa eller att jag tjatar läs den inte är ett fritt land vad jag vet iaf :question:

Så det blir en lugn dag och jag tar vargen ord att vara rädd om mig du är underbar glöm aldrig det sen skriver jag inte mera du vet vad jag syftar på eller hur?? ska fortsätta med mitt korsord japp jag är en tant i dag :) så jag önskar er alla en fortsatt fin dag och till dig gumman..... Ta det lungt är rädd om dig och inte ett sms där det står att tomtarna är framme och du har bytt gardiner då tycker jag om dig först efter klockan åtta :) och glöm inte har faktiskt nyckel till dig mohahahaha :blush: kan bli svårt att förklara då :) :) :)

Var rädda om varnadra och njut av livet medans ni kan... Kramar

       Eran dag och till mitt hjärta SAKNAR DIG JÄTTE MYCKET IDAG LÄNGTAR TILLS I MORGON


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0