Ja se det snöar...





Lördagen är här hunnit dricka kaffe och bäddat och sitter nu här och ska koka knäck med min son som dom ska sälja i morgon på skyltsöndag stackars barn om det är lika kallt som igår men dom gör allt för att få in pengar till klasskassan tydligen ;) gubben har satt upp girlanger så nu är dom uppe så nu fattas bara granen men det blir dagen före tomten kommer inte före hade helst velat slippa men vad gör man inte för barnen sina :blush:

Vad blir det mera det vet jag faktiskt inte har inte planerat något kanske heja fram mina pojkar så vi behåller toppen så stå på er och sälj er dyrt många hejar på er :) känns iaf skönt att julen är framme så nu återstår bara baka och laga maten och avfrosta frysen måste jag tyvärr också göra ;( inge skoj men ett måste för gubben har beställt kött och det är ju bättre att ha gjort det då innan det kommer men orken ska ju finnas där och med detta väder omslag är min värk ingen lek men ska inte beklaga mig ger ändå ingenting blir då inte bättre heller :mad: :mad:

Sådna här kommer uppskattade man tiden då man var frisk bättre kan inte minnas hur det var att vara helt värkfri men skulle ge min högra hand för att få uppleva det en gång bara jaha jag vet en önskedröm men det måste man få göra ibland det är då iaf gratis..... tjatar jag??? låt bli att läs har sådna dagar mellan varven och det är mycket därför jag har en blogg för att skriva av mig när det blir för mycket av alltihop.

Nu ska jag försöka avsluta detta hamnar hela tiden på avvägar men shit happens nåja nu önskar jag er alla en fortsatt fin och mysig helg med era nära och kära som vanligt var rädda om er världen är kall och hård. Återkommer kanske med en update om det händer något skoj under dagens lopp eller så höres vi i morgon alla bloggare.... Kramar





Önskar er alla en fin Första Advent om jag inte skriver en blogg i morgon beror på min värk och hur mina fingrar fungerar ;(

Postat av: Laila Gustafsson

Men gumman då sätt nu för helvete Stoffe å avfrosta frysen för han kan gott göra de så de så å Matte har sagt att HAN skulle göra de INTE DU förstått?????



Kram Änglen min!

2010-11-28 @ 01:20:28
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0