Nu är jag hel igen....





Sitter som vanligt med kaffekoppen brevid datorn och plitar ner lite nytt innehåll som ni kan läsa ni som tycker att bloggen är rolig att läsa vad som sker idag blir typ ingenting måste vila så jag orkar med ego stund i morgon med mitt hjärta :love: var och hälsade på henne igår och som vanligt skulle ju eldivo sitta i mitt knä och som gumman sa blir jag lugn i ögonen och det stämmer verkligen bra sedan fick jag små änglar av henne som står i bokhyllan och ett par tjock sockar;) så nu känner jag mig hel igen.

Men imorgon får jag min ego stund hämtar styrka ifrån den stunden så mycket och det vet jag att gumman gör också som rubriken säger man känner sig hel igen när man fått rå om henne själv ett tag vi har ett speciellt band be mig inte förklara för det kan jag bara inte vet bara att vi betyder mycket för varandraoch vi månar om det mycket både hon och jag.

Idag då tänker ni ja som vanligt ska ju den förbannade värken sätta stopp för allt :mad: men vad sjutton om man väntar kanske det blir bättre nu var Nettan optimist igen skulle ju inte tro att det gör någon verkan men vi får väl ha ännu en slappardag och ta städningen när julsaker ska upp istället för då trotsar jag banne mig värken är så less att allt man planerar går i stöpet men så är det att vara sjuk och inte kunna göra dom saker man kunnat tidigare man accepterar det men man lär sig nog aldrig fullt ut iaf inte jag.

Finns inte så mycket mer att förtälja kanske sker något under dagen som man kan plita ner senare vilket inte är troligt men jag önskar er en toppen fin Torsdag och var rädda om varandra världen är både kall och hård.

Kramar från lilla jag,

 Detta stämmer så bra in på min ängel så den tillägnar jag henne :love: :love:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0