Se det snöar



Tro nu inte att jag nyss har vaknat har hunnit och varit till min gumma och drack kaffe tog en prommis med fru diva dit var skönt att umgås med min ängel en stund då känner man sig hel och älskad för det är bara hon som kan få mig att koppla bort värken en stund :love:

Hade ju tänkt ta fram tomtar och byta gardiner och annat lite smått men som vanligt sätter värken stopp för det :mad: men imorgon då trotsar vi allt och kör på ändå blir så mysigt sedan när man tänder ljus och adventsstaken.... men sen på Torsdag ska jag och gumman på stan en stund ska köpa snus och ett minneskort till mobilen min sen får jag rå om min gumma en stund då mår jag alltid gott jo en kaffe på det också givetvis och nä du ska inte betala det gumman för jag vet att du kommer läsa min blogg så var det bra med det :blush: och du vet att det löns inte hämta luft för jag har bestämt mig :thumbup:

Bidde en liten blogg har iinte hänt så mycket att plita ner i dag men dagen är ju inte slut än kan komma mer senare innan man ska försöka med konsten att få lite sömn det är då en historia för sig,,, jo men nu kom jag ju ihåg skulle ha farit till Sunderbyn på rematologen men min läkare ska bara vara där 1gång/månad så jag skulle få en ny tid och en ny läkare när det blir återstår att se så jävla typiskt hade velat prata med han om nya värk tabletter men inget ska ju gå min väg :(

Sen hade jag och min gumma tänkte kolla på affärer i Luleå men det gick ju då inte vi ska tydligen inte få ha tur någon gång :mad: se nu hamnade jag på avvägar igen men det är jag i ett nötskal eller hur hjärtat?:).....

Ni får ha en fortsatt bra Tisdag och var rädda om er och glöm inte alla har ett värde låt ingen annan säga något annat åt er. Kramar lilla jag




Postat av: kaffehörnan

Hej hopp i min kaffekopp, läste kaffe, gött du dricker kaffe, jag älskar kaffe

Tack för adressen

Kul o hitta nya bloggar



Jag kommer snart erbjuda nyhetsbrev, Laila har anmält sig



kram

2010-11-23 @ 14:19:31
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Laila Gustafsson

To de nu förstår jag verkligen inte vad du menar skulle jag hämta luft å protestera inte jag inte när du skriver så då har du redan bestämt dig ser jag ha ha ha.



Tack för sällskapet gumman de var så skönt att ha dig här ett tag.



Kram din ängel

2010-11-23 @ 15:00:13
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/
Postat av: Laila Gustafsson

Nää jag menar ju de han skrattade ta mig faan hela natten en sån gång de kan då jag lova :S



Kram Laila

2010-11-23 @ 17:10:22
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/
Postat av: Kinndus

Härlig planering, "på torsdag ska frugan och jag ut och köpa snus"

Du vet väl om att det mesta finns på nätet att köpa och oftast till lägre pris. Även snus!

2010-12-10 @ 04:11:40
URL: http://www.snusfabriken.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0