Snö och ännu mera snö

 Ja då var det en ny dag och snön den vräker ner tycker det kan ge sig in och att vädret och tempraturen pendlar som den gör är att man mår inte alltför bra tyvärr :mad: nu till något helt annat förstår inte hur denna kommun plogar det är ju under all jävla kritrik :mad: :mad: :mad: dom skulle behöva gå en kurs från grunden och lära si att ploga så SKÄRPNING KOMMUN!!!!!! nu fick jag det sagt känns mycket bra lider med dom som ska ut för man kör fast om inte jag har helt fel så har dom som plogar jour visst kan man åka ut och köra bort det värsta är ju faan inte meningen att bilar och bussar ska köra fast och att sen ska ungarna få sen ankomst för att dom inte kan ploga nä fyyyy faan så dåligt och så ska man betala skatt till vaddå????? för att dom inte kan göra sitt jobb ordentligt ännu mera :mad: :mad: :mad:

Har kommit ihåg att ringa dom samtal jag skulle göra utan larm det ni undrens tid är inte förbi :) blir annars en lugn dag med tvätt ja jag vet hinner bara tömma tvättkorgen är den full igen :bigeyes: :blush: nåja en mammas uppgift i livet antar jag..... har inte så mycket mera att skriva är en händelsefattig hitills kan ju komma mera att förtälja senare under dagens lopp.

Så jag önskar er alla bloggare en fin Torsdag och heja fram Sverige i Karjala cup och speciellt då Warg, Lindström, och Rundblad svart gula pojkar ska bli intressant att följa dom och då speciellt en av dom mer säger jag inte :blush: :blush:

Kram från lilla jag och var rädda om er därute världen är hård och orättvis.

 Alla ni som läser och följer min blogg fast den kan vara trist ibland :) skriver inte riktigt så bra ännu men kommer väl med tiden hoppas jag ;)

Postat av: Laila Gustafsson

Du skriver visst bra gumman de är bara du som inte tycker de ;)

Ja du blir en lugn dag här oxå känner jag ryggen gör för ont idag :(((



SAKNAR DIG MASSOR GUMMAN MIN



Kram på dig hjärtat mitt <3

2010-11-11 @ 14:06:18
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0