Vilket väder skit på ren svenska



Bidde en sen blogg i dag har varit på stan med min gumma idag gick och kollade runt lite köpte ett minneskort ja ett till gumman med givetvis sen köpte jag ett smycke till mobilen till oss bägge och sen en drake det är bara oss :) sen vart det en glaskula som jag ska ha i köket och sen ska min gumma göra en mobil till mitt sovrum hon är bara bäst min gumma :love: :love:

Sen vart jag slö och köpte mat från frasses är bara jag och ungarna hemma gubben är på hockey med jobbet så snart ska jag föra över bilder till mobilen och bara glo på teve resten av kvällen men saknar min ängel jätte mycket redan :( :(

Men sen vilket jävla väder det blåser och snöar och min värk är inte att leka med just nu men imorgon ska julsaker upp spelar ingen roll så håll alla tummar som ni bara kan att jag kan göra det nu  vill också ha mysigt ju :blush: sen såg jag en väska på Åhlens som jag ville ha kanske man kan köpa den och till gumman med givetvis annars går det bara inte och jag vet att hon vill ha den också fast hon inte säger det :blush:

Sen ska hon få en adventgrupp innan hon åker upp till hennes mamma då blir jag ensam och känner mig inte omtyckt jag vet låter kanske löjligt men hon är min stöttepelare i livet fungerar inte utan min ängel hon betyder allt för mig är såååå rädd om henne att det finns inga ord att förklara det :love:

Så nu ska jag avsluta detta och ägna mig att föra över bilder musik och sms ljud till mobben så jag säger till er alla ha en super fin kväll och vara rädd om varandra och tala om för dom som står er nära hur mycket ni tycker om dom innan det är försent, Kramar


  Back alla underbara vänner och till min ängel :love:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0