Vinterdag i sikte








Har haft problem med min blogg gick inte att läsa förra inlägget så jag gör ett nytt försök så håll tummarna att detta går att läsa :blush: nåja har inte alls nyss vaknat har hållit fast mitt huvud har haft så vansingt ont trodde jag skulle få påhälsning av den jobbiga kompisen (migrän) men är inte likt det alls men börjar kännas lite bättre nu.

Har inte gjort mycket idag har mest kollat på teve och tagit det lungt ska göra middag sen ska jag hälsa på en kompis och vi ska prata minnen och bara vara länge sedan jag träffade henne så det ska bli roligt,,,, sen fick jag prata med en kompis som nog har andra känslor för mig men vi är nära vänner det kommer aldrig någonsin att försvinna visst han är klämvänlig :blush: :blush: men fruktansvärt go att vara runt och han har börjat umgås med mig mera och mera. Mer tänker jag inte skriva utan håller det mellan mig och vargen :)

Har tidigare lovat mig att inte skriva om värken för det ger inget att gnälla blir varken sämre eller bättre om man gör det utan jag anser man ska vara glad att man vaknar varje dag det finns alltid ansra som har det mycket värre än vad jag har så lär er att uppskatta nuet och njut av varje ny dag som ges man vet aldrig när det tas ifrån er.

Blickade mot almenackan och inser att det är drygt 9 månader sen min svärfar hastigt gick bort jag hoppas att du blickar ner öve oss och håller ett vakande öga över oss alla du är så fruktansvärt saknade Bosse men jag vet att du har det bra där du är nu så vila i frid min älskade svärfar och tack för den tid jag fick med dig kommer aldrig att glömma dig!!!

Nu ska jag försöka avsluta detta men update senare om det händer något som är värt att plita ner annars höres vi en annan dag så var rädda om varandra världen vi lever i är kall och hård så påmin varandra om att ni tycker om varnadra och måna om dom som står er nära.

Kramar från lilla jag.




Till er alla som läser och följer min blogg och till alla mina vänner :love:

Postat av: Laila Gustafsson

De där var super bra skrivet gumman saknar dig så mycke så ska du veta känns som en evighet sen vi sågs fast de inte är de ;)

Hoppas huvudet lugnar ner sig igen min skatt.



Kram din Ängel

2010-11-15 @ 15:46:47
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0