En ond dag

Är sååå seg idag för jag har knappt fått sova något i natt för värken mest då i magen visste inte om jag skulle stå ligga eller sitta allt gjorde ont eller så spann jag runt av värken så man är gode slut liknar smärtan av magsår :@  men har hunnit fylla min dosett med veckans medicin vilket är en hel del för att man ska kunna fungera överhuvudtaget alla säger att medicin inte är dyrt visst man får frikort men man ska ju betala 1800kr för att få detta frikort vilket inte alltid finns men man kan inte ställa sig utan medicin alla som äter medicin vet vad jag pratar om.

har bäddat men sen blir det ja ni gissade rätt korsord:) orkar inte mer det gör för ont i magen släpper inte detta har jag inget val då måste jag åka in på akuten tyvärr men jag drar mig för att göra det väntar oftast för länge då finns det inget val mera tjurig ja det är nog mitt mellan namn :) men jag vet att åker jag in lägger dom in mig och så skoj är det inte att ligga inne :thumbdown:

Igår fick jag bilder av min ängel som jag ska använda i bloggen hon är för underbar men jag önskade att jag kunde skriva lika bra som henne men det kan jag inte men och andra sidan så kommer jag aldrig upp i det hon kan bara acceptera det.

Om något helt annat blir hopp här men det får ni leva med :) imorgon ska gubben hämta ut en jobb mobil någon nokia så då får man väl rikta in sig att skriva in ännu en telefonbok han köpte en ny i sommras en sony ericson experia mini  och trodde han skulle slå mig på fingrarna men si det gick inte för jag hade också 5,0 på min kamera så gål det minsann mohahahaha men han kunde inte med sin egen mobil så japp det vart jag som fick skriva in telefonboken men visst köper man en mobil man kan med eller har jag helt fel?????? ;)

Nä nu ska Nettan ta sig en kopp kaffe kanske man blir pigg inte skratta nu gumman vi kan ha tur någon gång inte förstöra allt nu ;) ok nä just ja det var vi ja nääää klart vi inte ska ha tur vore ju hemskt dumt. Undrar jsut vem vi ska skylla på jo........... sen vet min gumma vad jag menar :)

Vi synes senare när jag ska update men fram till dess ha en fin vilodag och var rädda om varandra

Kram lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0