Grå mulen söndag

Nu äntligen sitter mina gardiner uppe skit snyggt om man får skryta ;) :thumbup: nu fattas bara lyktorna och kuddarna sen är det klart jieppi!!!! tack svärfar ska man väl kanske tillägga för det är ju tack vare han han ler säkert nu att jag fått fint och hade han levt hade det bergis kommit en kommentar nu minns en speciellt när dom var här skulle böja mig ner ochta upp något från olvet när han frågade vilken världsdel jag skulle visa upp gubben skrattade så jag trodde han skulle ramla ur fåtöljen det var min svärfar i ett nötskal alltid en kommentar till allting.

Har löst lite korsord och tagit fram kläder till ungarna i morgon så det är gjort har alltid gjort det är en vana jag har kanske har jag skämt bort dom ja gubben är med på ett hörn också han har också kläderna framme mitt sätt min taktik att skämma bort dom är ju trots allt min familj och man ska väl göra det och visa att man vårdar om dom.... en del kanske inte tycker det men det skiter jag fullständigt i :mad: jag blir ju det på helgerna behöver inte laga mat är otroligt skönt.

Men nu börjar nedräkningen till på Torsdag morgon äntligen får man lite andrum ska bli så skönt att få komma bort en stund och ladda batterierna har varit mycket den senaste tiden kan jag förresten också tacka svärfar för vi har en natt på hotell i Stockholm där vi ska se en match mellan SSK-AIK i Södertälje före det blir det mat sen skjuts tillbaka till hotellet sen på Fredag bär det av till Finland med båt tillbaka på Söndag då vi vänder hemåt igen för att mötas av en super lycklig Penny att husse och matte är hemma igen ;)

Men före det ska jag på stan på tisdag och göra lite ärenden och handla hem mat sen på Onsdag har jag ett möte på Skolan sen ska jag köpa lite nya blommor då jag lika är ute och far och före allt detta ska Nettan hinna städa och dammtorka annars tar jagdet när jag är hemma igen ska ju inte ta död på mig före resan. Har faktiskt hållit det jag skrev i ett tidigare inlägg men så har jag ransakat mig själv kraftigt sedan jag fick veta en sak det gör att man får nytt perspektiv på sitt eget liv.

Man ska inte beklaga sig jämnt det ger ingenting man ska istället vara glad att man lever och att det finns dom som tycker om en ja man ska vara glad för dom små sakerna i livet helt enkelt. Sen kommer bonus dottern tillbaka senare ikväll hon kommer bli glad när hon ser dom nya gardinerna hon är för söt hon är så lätt att ha hand om :love: hon ringer alltid när hon är hos sin mamma fast hon inte tycker om det för att höra hur jag mår och vad jag gör för något hon är snäll :love:

Var väl dagen hitills och vad som har hänt kanske att jag update senare eller så kommer det ett nytt inlägg i morgon från Isgränd så jag önskar er bloggare en fortsatt bra Söndag och var rädda om varandra och visa er medmänniskor att ni tycker och bryr er.

Kram från lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0