Grå och trist dag

Lördag och trist väder ute händer nog inte alltför mycket idag skulle jag tro korsord ja jag vet att jag gör det mycket men tycker det är skoj och man kan inte göra mycket annat när värken styr ens liv :mad: man får acceptera ens öde helt enkelt.

Ska renbädda idag och lägga undan min tvätt ni vet jobbet som aldrig tar slut :thumbdown: hinner bara tömma den sen är det daxs igen nåja sånt är livet helt enkelt .... jo ska se om mina pojkar kan knipa 3 poäng i Karlstad i dag men utöver det jag har skrivit blir det inte mycket mera.

Jo jag har en date men det är en helt annan sak mer skriver jag inte om det försöker hitta energi och skriva om en sak i mitt liv men får se om det blir senare i dag eller till veckan är så mycket som är galet där så jag vet inte vart jag ska börja helt enkelt ... nå kommer tid kommer råd säger dom som vet.

Men jag återkommer med en update senare under dagen så ni får ha en fin Lördag alla bloggare uti rymden så ses vi senare och var rädda om varandra.

Kram

Postat av: Laila Gustafsson

Nää men låt höra vad har du för date????

Men bra skrivet hjärtat älskar att läsa din blogg ;)

Har hittat en sida som jag lagt in bland mina länkar där du kan hitta bilder för alla tillfällen super fina bilder hittade jag till mina nattmess där å man kan hitta till födelsedag till trevlig helg ja allt gå in å kolla.



Kram din ängel <3

2010-10-30 @ 13:00:42
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0