Kvällen närmar sig

Ja då satt man här i vardagsrummet och bloggar och kollar på teve mellan varven var tvungen att ringa till min gumma och berätta en sak trodde jag hörde helt fel igår men som jag sa till henne man slutar aldrig förvåna sig numera vad det än må gälla eller vem.

har inte hänt så mycket idag har varit en lugn dag men ska väl försöka göra lite nytta i morgon om orken finns där vilket återstår att se :) var och handlade men jisses vad folk det var som en hönsgård alla skulle åt samma håll sen får jag se dom har godis för 29:90kr/hg men skoja vad folk var tokig för lite godis ganska komiskt att se hur folk beteer sig :thumbdown:

Så nu har jag min jamas på mig och skulle gärna ha myst med min ängel med ljus och bara få vara men till veckan ska jag fara dit och sova för jag vet att jag får sova jätte bra där för jag slappnar av helt och hållet sen kopplar jag bort värken och det är värd sååååå mycket.

Så om ett tag ska jag krama min kudde och försöka få lite sömn hur det går återstår att se men vi synes och höres imorgon alla bloggare ute i rymden.

Sov gott och dröm sött,,,,, och till min ängel säger jag bara hoppas att du får sova och jag saknar dig så mycket och jag känner att du saknar mig med :(

Kram från lilla mig.


Postat av: Laila Gustafsson

Natti Natti min skatt å ja mycke ska man höra innan öronen ramlar lös för trodde du lurades för att bli pappa vid 14års ålder är verkligen illa.



Sov gott min ängel

2010-10-29 @ 23:11:52
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0