Lite nytta i dag trots allt

Ja då satt man här igen men har ändå lyckats med att dammsuga bort lite hundhår och lagt bort tvätten något mer blir det inte förrutom att jag ska se hockey ikväll och mumsa lite ostkrokar och hoppas att dom kan vinna i kväll skulle ju sitta bra med en borta vinst sen ska jag referera matchen också :) men har jag otur somnar jag för jag är ju :tired: idag för sova på natten det får jag då inte göra tydligen en lyxvara jag inte har råd med men alla andra har det tydligen :thumbdown: men sånt är livet man vänjer sig med allt.

Läste ett meil jag fick och där skrev en vän att jag skulle kämpa på för hon visste hur stark jag var och gav inte upp i första taget visst är det rätt men vad gör man när man inte har orken då???? hon trodde på mig och vet att jag landar med fötterna hur långt ner jag än må vara kan bara säga att dom orden värmde mycket kanske nä fel ord är inte den Anette jag har varit men jag ska försöka hitta henne på vägen ....hade tidigare stort självförtroende men det är borta med vinden visst jag är tjurig men har fått så många törnar genom livet att man tvivlar på sig själv ibland fast det är skönt att veta att en del tror på en fortfarande.

Med åldern blir man klokare stämmer jag vet visst ångrar jag vissa saker i mitt liv men har lärt mig att såla bland vänner numera litar jag bara på vissa har uteslutit dom som jag vet far fram med osanningar och hugger en i ryggen det klarar jag mig helt klart utan. Visst jag kan ge igen men det har jag vuxit ifrån orkar inte hålla på med sådant livet har mer att erbjuda tror jag då iaf.....

Hade en sådan nära vän tidigare men tyvärr släckte han sitt liv med tabletter och sprit fick aldrig chansen att säga farväl men det är hans förtjänst att jag sitter där jag sitter idag han räddade mig såå många gånger visst han lever kvar i mitt hjärta för tid och evighet men jag önskar så ibland att jag fick tacka han för allt han gjorde för mig men jag vet att han har det bättre där han är nu så tack ännu en gång för allt du gav mig och tack för alla gånger du fanns där Petri dig glömmer jag aldrig.

Vart lite blandat här upptäcker jag tjusningen med en blogg när man skriver så ploppar saker upp och man mår lite bättre av att skriva av sig  hade tänkt skriva om mitt tidigare liv visst där ångrar jag mycket men det gjorde mig till den jag är i dag och tur att jag var lok nog att ta avstånd från vissa saker men det får ni läsa om en annan gång.....

Nu ska jag försöka avsluta detta och återkomma när man ska försöka nanna kudden försöka är rätt ord numera men jag önskar er alla en fortsatt bra dag alla bloggare därute i cyber världen.

Kram från lilla mig  Denna kram tillängar jag dig Petri och min Svärfar vila i frid bägge två ni finns i mitt hjärta nu och för alltid


Postat av: Laila Gustafsson

JA du gumman du ser de är inte allt för dumt att blogga ändå ;) Men att du inte tycker du är bra på att skriva förstår jag inte för jag fastnar totalt i dina bloggar tycker om att läsa dom för dom är bra.



Love ya :love:

2010-10-14 @ 21:10:06
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0