Nu är det gjort

Nu är det gjort farit med sopor till tippen fattas bara saker men dom får gubben skruva isär annars går det inte in i bilen men skoja vad slut man blir fort nu ska jag bara lösa korsord sen ska jag fara och köpa något vi ska mätta magen med sen blir det sopor igen och sen hämta Moa och Penny sen ikväll dom är ju på kurs på Måndagar hon tycker det är roligt och Penny lyssnar jätte bra på henne numera väldigt nyttigt för dom bägge två.

Sen är ju Isolde med deras goa lilla Kennedy där också alltså charmigare tax finns inte han följer med på promenader när vi går med våran dom är som ler och långhalm dom  två:love: sedan trivs vi alla bra i deras sällskap vi brukar umgås dricka kaffe och prata och bara ha det skoj roligt när man lär känna sina grannar mera tycker jag sedan umgås vi med ett par till här på gatan man kommer varandra in på livet tycker jag sedan får man en umgängeskrets min är inte så stor eftersom jag är hemma för mina sjukdom så det är viktigt att umgås med folk så man inte tappar allt.

Jo ska stoppa in min tvätt det dagliga jobbet som aldrig har något slut verkar det som man tömmer korgen sedan är den full igen och så håller det på :thumpdown: men det är väl en mammas jobb antar jag.....

Återkommer senare med en update om dagen innan jag ska krama min kudde ni får ha det så bra alla bloggare i cyber rymden och var rädda om varandra.

Kramar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0