Snart är det natta

Ja då var det snart natt igen sitter med jamasen och skriver dagens sista blogg innan jag ska natta kudden har hjälpt gubben att betala räkningar och har tagit medicin hade tänkt fara till min ängel men givetvis skulle jag bli yr och då vågar jag inte köra bil men får ju se henne i morgon då vi ska till vetrinären med Penny dagen blir perfekt när jag får umgås med min ängel annars känner jag mig halv när jag inte ser henne be mig inte förklara för det kan jag inte;)

Har tänt mina ljus och mina lyktor för första gången måste säga dom lyser vackert så jag är jätte nöjd med allt så nu fattas bara mina fyra kuddar då är det komplett med hjälp av min gumma för hon har bra smak när det gäller sådant måste jag säga.

Så nu önskar jag er alla en godnatt och sov gott dröm sött alla bloggare så höres vi i morgon då får ni veta hur vetrinär besöket gick..... var rädda om varandra.

Kram från lilla jag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0