Trött :tired:

Då var det snart slut på denna vecka sitter med kaffekoppen vid datorn och skriver och saknar min gumma något så hemskt just nu för jag hade en mardröm i natt ,,,,nu tänker ni och bara somna om igen men så enkelt är det inte drömde att hon sa att mitt ex och hennes ex hade rätt om mig och att hon borde ha lyssnat på dom och inte på mig och att hon aldrig ville veta av mig mera var ingen ide att varken skriva messa eller ringa för jag var bara en stor fet idiot som hon inte ville ödsla mera tid på ;(

Jaha tänker ni säkert skaka av dig var bara en dröm men ni vet inte hur nära jag står min gumma utan henne är jag ingenting hon vet allt om mig och står ändå kvar vid min sida jag vet att när hon läser detta kommer hon att säga jag skulle aldrig lyssna på dom idioterna det vet du hjärtat visst hon har sant men du vet vad jag menar hjärtat.

Hela jag skakade och grät när jag vaknade tog en lång stund innan jag kunde somna om en del tycker säkert att jag är löljlig men om ni hade en sådan vänskap som vad vi har då vet ni vad jag pratar om hon är verkligen mitt allt :love:

Berättade för henne vad hon skulle få i julklapp hon blev helt salig jaha det kan ni läsa i hennes blogg men det är hon värd flera gånger sedan ska hon få en annan sak och jag vet att hon inte tycker jag ska köpa det men så vet hon att har jag en får hon en likadan också men det är bara för henne jag gör det absolut ingen annan.

I onsdag var vi till vetrinären med Penny hon fick pencilien och en kräm man ska smörja öronlappen med lider med henne att hon ska behöva ha så ont men nu får vi hoppas att det blir bättre för min älskade diva :love: sedan for vi hem tror jag minnet är inte vad det ska vara numera;)

Igår var vi på stan köpte det sista till mitt vardagsrum 4 kuddar från Indiska snacka om att jag är nöjd med det nu tack vare mitt hjärta för tro mig hon har bra smak så tack ännu en gång mitt hjärta :love: sedan drack vi kaffe det är bara en sådan helig stund vi har för då får jag rå om min ängel helt själv och då mår jag bra för det gör att jag kopplar av och släpper tanken hur ont jag har kan inte förklara men det är bara ängeln som kan göra det det är sååååååå mycket värd och det vet hon om.

Idag blir det en lugn dag ska kanske dammsuga av mitt hem men utöver det ska jag bara lösa krosord jag och värken är helt på skilda lag i dag då kan jag inte göra mycket mera än bara sitta ner för alla leder värker som faaan :mad: jo ska kanske skriva det också så gumman min kan läsa det min Pappa skjutsade mig till vc så jag tog blt och blodprover blt var 135/65 så nu vet du det hjärtat mitt :)

Kanske update senare när dagen lider mot sitt slut men nu ska jag försöka avsluta detta jag önskar er alla bloggare ute i cyber rymden en trevlig helg med era nära och kära och var rädda om varandra.

Kram till er alla

Postat av: Laila Gustafsson

Perfekt då är de gjort å blodtrycket var bra ser jag.

Nää skulle aldrig falla mig in att lyssna på dom idioterna de vet du oxå men vet exakt vad du menar.

Japp men ville inte skriva ut den saken i bloggen ifall att nån av vissa hittar den å läser de så därför skrev jag inte ut den.

Å du min sköna fröken tar å ber Sroffe dammsuga de gör inte du med all din värk så de så.

Å du har inte nåt att skämmas för du skriver visst bra bloggar så de så FÖRSTÅTT??



Kram å puss på dig hjärtat mitt

2010-10-29 @ 13:29:15
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/
Postat av: Laila Gustafsson

SAKNAR DIG OXÅ MASSOR MIN ÄNGEL LOVE YA

2010-10-29 @ 19:05:27
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0