Ur mitt tidigare liv

Satt man här igen och funderar vad man ska skriva om sa ju igår att jag hade levt lite galet innan man insåg vart det höll på att barka kanske ska fortätta med att skriva om det jag umgicks med en som är väldigt känd här i stan men nämner inga namn det har jag lovat han en gång i tiden och det håller jag vi festade ganska hårt och dom jag umgicks med var inte på rätt sida av lagen en del gör det inte ännu.

Jag visste han tog droger och höll på med annat som inte jag tänker gå in på har också lovat det men efter ett tag insåg jag att han försökte lura mig till att röka något som inte var en vanlig cigarett och jag har hett temprament så jag bad han formligen dra åt..... många frågade mig hur jag vågade han var ju (hans namn) sket jag totalt i han skulle nita mig men på något sätt så hade vi en vänskap att han visste att gjorde han det då var den borta i ett nafs alla vart paffa  finns ett namn som säger "Jokern lever" vilket fick han att backa och det kan jag få han att göra än idag fast nu umgås jag inte alls med han och hans polare.

Har en gång räddat han för han var då helt oskyldig och jag tänkte inte se han få ett starff för något han inte gjort så enkelt är det bara många tyckte jag var knäpp men har du inte gjort något då ska du inte sota för det heller vem du än må vara och vad du har för bakgrund. Slutade med att jag och han lovade varandra att fick jag en familj skulle han lämna mig och inte tilltala mig något mera för vill inte hamna i klameri och det har han hållit men hur han än må vara idag så kommer jag naldrig att neka att jag vet vem han är men jag väljer att inte prata med han och det vet han också varför.

Vi har ett löfte mellan varandra och det är att gör han mig eller någon jag tycker om något ont då får han med mig att göra för hur det än må vara vet jag hemskt mycket som han inte vill ska komma ut och jag kan väl säga att han har lärt mig hur man betalar igen om man är skyldig någon och det är inget jag tänker gå in på här det är som sagt mellan han och jag.

Ser han ibland på stan men vi undvuker varandra för att inte fel personer ska se detta under den tiden blev jag tillsammans med inga namn nämns han drack mycket men senare övergick han till tyngre droger som en dag tog hans liv såg han för ett antal år sedan och jisses vad sliten han såg ut men sen tog drogen hans liv kanske var lika bra han fick somna in för han ville inte finnas längre helt enkelt så vila i frid du med och du vet att du var speciell för mig en gång i mitt liv.

Kan väl säga att jag är glad i dag att dom inte finns i mitt liv men jag kommer aldrig att neka att jag vet vilka dom är men mer än så blir det aldrig dom har valt en helt annan sida att leva på och jag valde den lagliga sidan det var ett väldigt bra beslut.....

Det var lite smått ur det liv jag levde en gång skulle kunna skriva mera men väljer att inte göra det för jag har som sagt lovat det och det håller jag bara han håller vad han en gång lovade mig.

Återkommer senare under dagen med en ny blogg om det händer något skoj eller så om bara för att säga godnatt önskar er alla bloggare en fin och underbar helg var rädda om er.

Kramar från lilla jag

Postat av: Laila Gustafsson

De där var väldigt bra skrivet gumman väldigt bra.



Kram lilla JAG ;)

2010-10-15 @ 14:05:37
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0