Förkyld igen *suckar tungt*





Fyyy har blivit förkyld igen som om man inte hade nog med värk i alla leder man har;(;(;( nåja bara finna sig i skiten antar jag sen har min gumma farit bort över påsken så jag känner mig tom ensam är inge roligt fast jag vet att hennes mamma blir glad och gumman blir det också tur att man kan ringa och sms och höra hennes rösr annars skulle jag bli knäppare;)

Påsken är här hoppas att det blir varmt och mycke sol så man kan vara ute mycket och njuta av det också igår köpte jag nya skor och cinos (byxor) till min son och Mamma blev fattig men det är han värd min solståle har nyss köpt två presenter till min gumma som hon ska få sen när hon kommer hem ska bli skoj att se hennes min,,,,,

Annars blir det en lugn dag värken blir så mycket jobbigare när jag blir förkyld men bara härda ut skiten och le antar jag inte för att jag vet hur men dom säger ju att jag är stark dom som känner mig vet inte vart men kanske inte ser det själv nåja man ska inte klaga man lever ju  men ibland undrar man hur mycket man ska orka bära?????????

Önskar er alla en trevlig GLAD PÅSK och njut av livet och varandra man vet aldrig när det tar slut och du gumman jag saknar dig såååååååå otroligt mycket redan nu ;( och du ska vara borta en hel vecka är absolut ine roligt längre men hälsa min "reserv mamma" så mycket och krama om loppetoppan och Ängla från Moster saknar dom också och moster eldivo är borta med henne saknar jag sååååååå mycket hon har en speciell plats i mosters hjärta den lilla hunden.

Kramar från Morö Backe.....



 min gumma och ängel du är mitt allt :love:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0