Dag med mycket kärlek





Idag är det alla hjärtans dag så var generös mot era nära och kära håll inte på med att klaga att ni har ont hela tiden det finns dom som inte får uppleva fina saker tycker det är sååååå trist att läsa bloggar där folk hela tiden klagar att dom har ont och inte kan göra vissa saker varför inte vara glad att man lever? och det man har i sitt liv vad ger det att klaga hela tiden söker ni empati hos andra? ni har väl någonting att vara glad över annars tycker jag att ni ska ransaka er själva väldigt hårt.

Blir en lugn dag med korsord har satt in mina räkningar så det blir en tuff månad men allt går sen har jag beställt kläer som jag ska få av min sambo :love: han är mitt allt så himla omtänksam och bryr sig om en utan han vill jag aldrig någonsin vara lite trist att en del utnyttjar han för att han är snäll men man kan ju hoppas att dom får smaka på sin egen medicin någon gång.

Ska städa senare i veckan med allt vad det innebär för nu känner jag att lite ork finns för det kan som sagt inte bara sitta på arslet och ingenting göra det fungerar inte då förfaller ens hem och det tänker jag inte tillåta.

Har det tungt med tankar men tack vare en gudomlig vän fick jag komma till henne och gråta ut och hon har jag pratat med flera nätter i rad hon är hur underbar som helst finns ingen som henne kan bara säga att jag är så tacksam att hon finns där för mig vill inte utge hennes namn men du vet vem du är du står mig oerhört nära numera ska du veta. TACK FÖR ATT DU FINNS OCH STÖTTAR MIG

Nu ska jag ta och sätta mig ner en stund och se om febern tänker lugna ner sig litegrann ni får alla ha en fortsatt bra alla hjärtans dag och var rädda om varandra och visa att ni tycker om varnadra och vårda det ömnt.... Kram från lilla jag någonstanns på Morö Backe.





Postat av: Laila Gustafsson

Men gumman inte söker man empati för att man klagar över värken mångas bloggar inklusive min handlar om just värken man lever med.......men de innebär inte att de är synd om en för de utan de är ju utifrån ens egen synvinkel hur man mår man skriver om å mångas bloggar används som dagböcker där man ska skriva av sig sånt man känner å tycker å vill inte folk läsa om värk eller sånt som har med sjukdomar att göra så är de ju bara hoppa över just dom bloggarna tycker jag i alla fall. Visst nog finns de dom som säkert är ute efter empati men många skriver bara vad som poppar upp i hjärnan ju.....du låter nästan arg för att folk skriver vad dom tycker å tänker bättre de än att dom hittar på nåt som inte är sant.



Nåja alla tycker väl olika där antar jag. Ta de lugnt nu med din feber gumman.



Kram Ängeln din

2011-02-14 @ 17:44:35
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0