Kallt ute,,,,





Kanske ska tillägga att jag är inte arg för att folk skriver vad dom tänker eller något annat tycker bara att man ska väl inte jämnt klaga på att man har ont utan man ska vara glad för allt annat som finns i ens liv men visst man behöver inte läsa om man tycker folk klagar och tro mig det gör jag inte heller har omvärderat mitt liv på sistone om man tänker efter så finns det så mycket att vara glad för tycker det är konstigt att folk inte ser det så nåja är då inte problem att lösa.

Sitter och funderar över detta med vänskap en del tar lätt på det andra är rädd om den vänskap som två personer har visst har många vänner men det är få som står mig riktigt nära och det är få som kommer dit och som jag låter stanna där har nu sett att när jag har det jobbigt med tankar runt min Pappa och Mamma vem som verkligen finns där för mig och du ska veta att din vänskap för mig betyder allt trodde inte från början att vi skulle bli så bra vänner men är glad att vi blev det för du finns där och får komma när jag vill nu när det är många tankar för du har gått igenom samma sak som mig. Respekterar att du inte vill att jag skriver ut ditt namn men du är min stöttepelare glöm aldrig någonsin det min älskade vän :love:

Var ut och gick runt ridhuset med divan skönt fast det var kallt men hälarna känns bättre så bara det blir mildare gäller strandpromenaden för mig och divis för nu är det -5kg på vågen är glad att det börjar kännas så nu ska jag faktiskt köpa 2par tights och en tröja som jag har sett när jag får lön är roligare att köpa när man känner att det går åt rätt håll sen blir det ett mobilsmycke som jag har sett på Guldfynd som blir mitt och en väska som jag har sett ska bli min med det tar jag mig råd tar från mina sparade pengar helt enkelt.

Resten av dagen blir lugn ska föra över lite bilder till mobilen men annars blir det att göra teven sällskap ja ska skjutsa bonus dottern på träning och gubben på hockey men imorgon blir det städning av huset båda våningarna med allt vad det innebär så det räcker över helgen sen blir det att umgås med min familj.

Jag saknar dig du vet vem du är hoppas allt går bra idag och du skickar ett sms så jag får veta hur det gick ska komma förbi dig en dag det har jag lovat och du vet att jag står för det saknar din röst jätte mycket just nu för du kan också få mig att glömma det jobbiga för ett tag :love:

Nu avslutar jag för idag och önskar er alla en fortsatt bra dag och var rädda om varandra alla är värda mycket kärlek. Kramar från Morö Backe.





Till min vän du är bara bäst tack för alla tröstande ord :love:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0