Vacker dag



Då satt jag här igen och funderar över livet och dess innehåll har det tungt runt omkring mig och är jätte orolig över min Pappa något kan gå fel det vet man aldrig och skulle det göra det då vet jag inte vad jag gör och Mamma herregud hemska tanke vet man ska inte måla faan på väggen men det är inte alltid lätt att vara positiv men måste försöka för att inte göra mig själv tokig på kuppen.

Igår ringde min läkare förstår mig inte på karln han sätter in en ny mdicin får ta den en gång sen tar han ut den får inget svar på varför bara att det vart krångligt med papper men hallå ska jag ta ut medicin för 1700kr och sen bara sluta??? jo tydligen ska jag det men han sätter inte in en ny sen får jag ingen ny tid frågade om annan värk medicin och tro mig där vart det tvärnit helt jävla otroligt blir sååååååå sur och irriterad kanske bättre att jag går in i väggen totalt och hamnar på lassa för det snart slutar jag bry mig om någonting orkar bara inte mera vad ska jag göra?????? är jag inte värd något??????? ska jag ha en värk som inte går att få ner något???????????????? japp det ska jag tydligen ha......

Idag ska jag fika med min vän det känns bra då kan jag koppla bort allt och bara vara en stund behöver det hon har det inte lätt heller men stark är hon kämpar vidare med 3 barn hemma med sin värk det tycker jag är strongt gjort och du ska veta att jag är stolt över dig och glad att vara din vän glöm aldrig det skriver inte ut ditt namn eftersom du inte vill det.

Imorgon blir det stan ska köpa en väska jag såg på Lindex skit snygg wow säger jag bara sen ska jag lämna tillbaka en väska jag köpte på Ahlens för en månad sedan den är sönder fastnade men tycker den ska hålla ändå så jag ska ha tillbaka mina 350kr annars blir jag väldigt pisst kan jag lova er och givetvis ska jag dricka en kaffe då och bara titta på folket och hur stressad en del är och sen kolla runt om jag hittar något mer vackert.....

Idag blir det inte mycket sprickorna gör ont på hälarna djupa och kan inte köra md fotfilen heller för då gör det faan så ont tro mig då rinner tårarna kan inte gå men trotsade det igår men jisses vad jag fick sota för det sen på dagen men hitills har jag iaf gått ner 4kg strongt för att vara jag men än är det kvar mycket innan jag är färdig ska vågen stå på 60kg då är jag mer än nöjd sen kommer det roliga och få trycka upp det i ens nylle det ser jag fram emot så se upp då kommer det fram en ny Nettan med ett starkare självförtroende och tuffare är less att folk hackar på mig och kallar mig ord nu är det pay dags att ge igen och kunna le åt det......

Nu ska jag lösa lite korsord tills jag ska fara så jag önskar er alla en fortsatt fin dag och var rädda om varandra och lev i nuet och glöm inte ni är alla värda något och ha mycket kärlek i era liv... Kram från mitt köksbord nå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0