Ett nytt år





Ett nytt år och nya förväntningar vart en lugn nyårsafton men fick veta en sak idag kan bara säga gud så glad jag är att jag slipper vara med om det numera kan bara säga väx upp kanske eller något sådant.... Linus min son är väldigt nyfiken just nu ;) han äter chokladpudding efter ha varit och åkt skridskor han är jätte duktigt på att vara ute Mammas goa lillunge :love: :love:

Idag är det en slappardag man sitter mest framför teven eller datorn eller löser korsord mer blir det inte gubben ska laga mat så det blir att sätta sig vid ett dukat bord för värken min styr för mycket idag kan inget göra än att acceptera ens öde sådna här gånger hatar jag min sjukdom väldigt mycket ;( ;( ;( :mad:

Så ni får alla ha en fortsatt fin dag och var rädda om varandra och njut av livet medans ni kan så höres vi imorgon imorgon kommer min gumma hem ÄNTLIGEN KAN JAG BARA SÄGA!!!!!!!!!!!!!!

Kramar från Skellefteå....



Postat av: Carro

Alltid skönt me lugnt nyår =)

Kul me barn som gillar att vara ute =)

Snart kommer din gumma hem,förstår att du saknat henne =)

Kram C

2011-01-02 @ 15:25:39
URL: http://edsfamiljensliv.blogspot.com/
Postat av: Laila Gustafsson

Nu gummsan är jag hemma igen hos dig så nu har du mig nära igen :)



Men jag har saknat dig oxå ska du veta jätte mycke å överkastet passar perfekt på min soffa är så himla nöjd ska du veta.



Kram din Ängel

2011-01-04 @ 00:50:23
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0