Förkyld *suckar tungt*




Idag är det tungt vaknade av att vi hade försovit oss barnen fick hoppa ur sängen och in i klädernaoch fick skjuts av gubben jag gick och la mig igen med en sjungande huvudvärk är inte borta ännu sen ut med Penny då vrickade jag foten som jag inte hade nog med värk är jag förkyld också känns som bomull i skallen trött och slut inget är bra i dag känns det som.

Kollar man ut yr snön och det är kallt ut man börjar undra varför man steg upp för.... ja jag vet inte för att man måste kanske varje led värker vill bara dra något gammalt över mig inte för att det blir bättre heller men man önskade det vissa gånger är bara en sådan där dag då allt känns jobbigt.

Blir att sitta i soffan om det inte blir migrän av allting känns nästan så nu så håll tummarna vill verkligen inte det är så jobbigt och jag spyr som en gris också men man kan ju ha tur eller kan jag ha det??? tror ju inte det han däruppe har något emot mig vet inte riktigt vad det har jag inte klurat ut ännu men tids nog kommer jag på det men som sagt jag ska till han därnere istället för där är det varmt och han kan hjälpa en låter inte det bättre? jag tycker då det:)

Nä nu blir det en till kopp kaffe och mysa med divan min som ligger i soffan så jag önskar er alla en fortsatt bra dag så höres vi senare eller så imorgon.... Kram från mitt köksbord....


    Min goa diva henne :love: :love: jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0