Omplåstrad





Inte för att jag känner mig pigg har varit vaken sen fyra för denna satans värk :mad: mör bara förnamnet tyvärr så det blir ingen städning idag heller får skjuta fram den ännu en gång håller på att irritera skiten ur mig hatar verkligen min sjukdom sådna här gånger men bara att le åt skiten antar jag :bigeyes:

Är omplåstrad av min ängel hon är den enda jag litar på när det gäller allt runt mig för jag vet att hon aldrig skulle svika mig eller ljuga för mig hon är inte en sådan person sen fick jag lite ego tid på kuppen fick koppla bort värken tjatar jg??? skiter jag blankt i du behöver inte läsa min blogg i sådna fall..... och du vet vem du är du är nu sååååå intressrad av vad jag gör bryr jag mig men föga troligt jag anser att du är patetisk och du är inte det minsta intressant mig knäcker du inte jag är starkare än dig och kommer alltid att vara det.

Blir japp korsord :) bra sysselsättning när man inte kan göra något annat och jag hoppas att du gumman ligger idag för trycket är ingen lek idag så nog vet jag att du håller fast huvudet idag öskade så tt jag kunde ta din värk för kunde jag det hade jag redan tagit över den så mycket betyder du för mig men det vet du redan om min älskade ängel :love: :love: :love: men snart gumman får vi våran stund längtar såååååååååå mycket dit ska du veta.

Nä alla bloggare nu önskar jag er en fortsatt bra dag och var rädda om varnadra och tala om för varandra hur mycket ni älskar era nära och kära..... Kram från mitt kökbord någonstanns på Morö Backe.




Postat av: Laila Gustafsson

Ja men de var så lite klart jag lägger om dina sår de vet du gör vad som helst för dig. :)

Ja jag lovar att ta de lugnt idag gumman.

Ja snart är de lön gud vad skönt de ska bli då får jag min ego stund å då får jag hjälp på vc JIPPIE.



Kram din ängel

2011-01-12 @ 14:18:59
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/
Postat av: Carro

Tjatar du ?? INte då ,du berättar bara dina tankar ,dina åsikter & det du känner innerst inne & vad det än må vara så är det DINA tankar ,DINA åsikter & DIN blogg & DU skriver precis vad du vill.

Det Tycker både Häxan & Draken, fråga din gumma.

Kram från mej

2011-01-12 @ 19:46:07
URL: http://edsfamiljensliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0