Sur är en billig underskrift




Ja den lever fortfarande min förkylning är hes kan knappt prata sedan har jag duschat divan och borstat tänder och smörjt hennes tassar och kammat igenom pälsen hon luktar sååååååå gott men snacka om att hon är sur på mig tittar inte ens på mig ;) ;) ;) kanske imorgon att hon kan titta på mig sen hittade jag och dottern ett skal till våran mobil men skulle tro att vi ska köpa det jieppi säger jag bara!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annars ska jag bara lösa korsord och bädda rent i våran säng men mera blir det inte för värken men har fått lite gjort iaf känns skönt nu luktar det gott i köket gubben lagar en köttgryta mumma sägr jag bara skönt att vara bortskämd ibland kan man behöva mellan varven ibland jo jag tvättar också det jobbet som aldrig tar slut men allt går man ska inte klaga på allt här i livet.

Fick veta att en kompis fått en resa till Barcelona snacka om avis jag är men hon förtjänar den önskade bara man kunde följa med snacka om att vi skulle ha skoj jag och hon men kanske sen någon gång att vi ska göra det kommer bli såååååååå skoj.

Nu ska jag återgå till mitt korsord och vara tant som sonen sägr jag är ;) nåja man är ju i den åldern lika bra att visa det då fullt ut :blush: så jag önskar er alla en fortsatt bra och mysig Söndag så höres vi antingen senare eller imorgon.... Kram från mitt köksbord,,,,,


    Nu luktar Mammas diva jätte gott och hon är fortfarande lika snygg och fin som alltid Mammas hjärta :love: :love: :love:

Postat av: Laila Gustafsson

Men är divan lite sur på dig nä nu förstår jag inte menar du att lilla Penny inte tycker om att bli ren ha ha ha.

Vad har ni hitta för sida med skal berätta snälla?????



Kram din Ängel

2011-01-16 @ 15:27:37
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/
Postat av: Carro

Här ska krypas ner i en nybäddad säng me =)

Åh,tänk om du kunde fått följa din vän till Barcelona ,de hade du med vart värd =)

Och appropå din Diva,så är hon förtjusande =)

Natti natt "tant" från en annan tant från stenåldern,som ska i säng nu =)

Kram Carro

2011-01-17 @ 00:01:17
URL: http://edsfamiljensliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0