Usch då....????!!! något mera kanske det







Ja då satt jag här igen och ser när gubben steker plättar så gål det när man lovar ungarna något :) själv kan jag inte äta det då går jag dubbelvikt av att det gör ont i magen så jag tar rester från igår det är mumma tortellinigratäng sen blir det hcokey och se när dom spelar bra som alla vet att dom kan göra....

Hade ju tänkt att dammsuga men som vanligt så sätter värken käppar i hjulen inget ovanligt man blir van skiten tyvärr men imorgon ska min diva få klorna klippta och snaggad päls och inne i öronen n är ju moster hemma igen :blush: men vad som händer sen vet jag inte det återstår att se.

Blev så sur såg att mina skor hade gått sönder tog kvittot med och hade tänkt byta men si där gick jag på en bondnit man fick inte byta efter två månader men visst faan ska skor hålla längre än så??????? :mad: då blev jag sur ska aldrig mer köpa skor på Ica den saken är då klar så nu måste jag hitta nya skor hur lätt är det på en skala då :bigeyes: nåja men jävla tur inte ett dugg antar jag, hon på Ica tyckte jag skulle lima sulan men hallå icke troligt säger man då.

Nåja shit happens antar jag nog om detta nu ska jag ta mig lite mat och sedan byta kläder till mina tights super snygga på rea för 100kr det ni något annat har man inte råd med ;)men vi höres en annan dag eller rättare sagt imorgon så ni får alla ha en fortsatt bra dag och var rädda om varandra alla har ett värde glöm aldrig det mina vänner,

Kram från lilla jag som sitter vid köksbordet någonstanns i Skellefteå snitsigt va?;) ;)


     

Postat av: Laila Gustafsson

Men gumman då är du upprörd på dom på ica kanske?? Japp nu är moster hemma så nu ska här klippas imorron kan jag lova snagg snagg snagg blir de hi hi hi.



Skönt vara hemma igen nära min gumma de är värt allt.



Kram din Ängel.

2011-01-04 @ 22:06:30
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/
Postat av: Carro

Det är klart det är längre tid än så.

OAVSETT om d ä skor som är köpta på rea eller ej =)

2 år Enligt Konsument köp lagen, eg.tre.

Så gå du tikkbaka, ta med draken & hota lite med kommunens konsument väg ledare så ska du se att du ialla fall får tebax pengarna för dojjorna.

Annars kommer Häxan säger du....



Kram Carro

2011-01-08 @ 02:35:11
URL: http://edsfamiljensliv.blogspot.com/
Postat av: Laila Gustafsson

Ja du är super viktig för mig för utan dig skulle jag aldrig klara mig du ger mig så otroligt mycke styrka att orka när allt känns skit så LOVE YA min skatt.



Kram din Ängel

2011-01-09 @ 13:35:13
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0