fot till salu

Då var det söndag och jag har städat bilen med tack för det värker mina axlar som faan för min slöa son ides inte göra det för han orkar inte då får Mamma ta det och visst kul när det luktar gott men man får ju betala för det tyvärr,,,, hämtade barnen på vitbergsbadet så nu grillas det och dom små dukar där ute så jag sitter vid min data och slappar har inte ork till något annat.

Ska fara med rena kläder till min gummas son har ju totalt glömt bort det mitt pucko men så är det när man inte kan tänka tydligen skäms ja det gör jag väldigt mycket ska även vattna blommor och sådant som jag har lovat att göra sen fick jag prata med gumman i telefon men började ju sakna henne ännu mera då och speciellt när det är nära till lön och vi brukar fara till stan och ha våran stund men det går inte nu när hon är hos sin Mamma och då är det ännu mera jobbigt för vi brukar aldrig missa det men tro mig vad vi ska ta igen det när hon kommer hem men skulle väl tro det.

Sen blir det en lugn kväll ska se finalen i fotboll och hoppas att Usa vinner den dom förtjänar det nu ropas det att middagen är klar så får avsluta detta lovar att skriva mera imorron eller en annan dag önskar er alla en fortsatt bra söndag och var rädda om varandra där ute ni är alla värda något glöm aldrig det och vårda det ni har allt kan förändras snabbt.

Kram på er från ett soligt Skellefteå





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0