Solen skiner ljuvligt




Har inte sovit till nu om någon undrar har inte skrivit på ett tag men lämnar några rader nu är en helt gudomlig dag har gått en liten runda med fru diva var hur skönt som helst ute så ska skotta på baksidan så man kan sitta där och njuta av solen får sota för att gick ....jepp mina hälar men skit samma kan inte bara sitta inne och uggla bort måste röra på döfläsket också.

Igår var jag på stan tog en kaffe och köpte två tights och en tröja som jag ville ha hittade en sak till men det ska jag köpa när jag får lön och ännu en sak som jag vill ha ska bli skoj skönt att komma ut och se folk sen blir det en egen laptop jihooooooo vad glad jag är min gubbe är helt enkelt underbar finns ingen som han älskar dig gubben :love: :love:

Sen har jag pratat med mina skatter ni vet vilka ni är sakanr er bägge mycket nu kanske skulle snika åt mig en kopp hos ena och en kram hos den andra ni är mina bollplank nu ni är gudomliga helt enkelt utan er skulle jag falla som ett korthus och nä det du berättade stannar kvar det vet du sviker inte ett förtroende men ska väl säga blev lite paff hoppas allt går bra för dig ikväll och som vanligt skicka ett sms så jag vet så kan jag skicka en sms kram iaf till dig.

Nu ska jag återgå till soffan och vila mina fötter så ut i det vackra vädret sitt inte inne njut av solen och våren och var rädda om varnadra så höres vi en annan dag Hare gott alla. Kram från Morö Backe.



 















Mina ögonstenar :love:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0